Uitleg

Deze pagina geeft onder aan de pagina de mogelijkheid om automatisch uw agenda te vullen met de gegevens uit één of meerdere van de agenda van onze groep.

Standaard staat deze functionaliteit op "Alle categorieën" en op "Alle jaren". De optie "Alle jaren" is wenselijk omdat daardoor ook toekomstige agenda items dan automatisch in uw agenda terecht komen, maar indien gewenst is deze optie natuurlijk naar keuze aan te passen. Wanneer je "Alle categorieën" uit vinkt dan wordt een lijstje met alle beschikbare agenda's getoond.

Een ouder met alleen een kind bij het speltak Bevers kiest bijvoorbeeld voor de agenda van de Bevers. Maar heb je als ouder bijvoorbeeld een kind bij de Bevers en een kind bij de Welpen dan is het natuurlijk prettig om beide agenda's automatisch in je agenda bij te laten houden. Wanneer je voor meerdere agenda's hebt gekozen dan zullen ook de groepsevenementen (zoals bijvoorbeeld het slotslapen) net zo vaak in de agenda vermeld worden als het gekozen aantal agenda's.

Klik na de juiste agenda's gekozen te hebben op "Maak de export".

Je krijgt nu een scherm met een aantal opties welke beschikbaar zijn voor deze agenda's. Wanneer je gebruik maakt van gmail dan kies je in dit scherm voor de optie "Add to Google Calendar". Maak je gebruik van een programma voor de e-mail zoals bijvoorbeeld "Microsoft Outlook", dan kies je voor de optie "Aanmelden op selectie". In de overige gevallen kies je voor "Klik hier om de evenementenkalender te tonen". Het kalender bestand wordt dan gedownload. De bestand kun je dan binnen de e-mail in de agenda laden

Ical Export

Selecteer een categorie

Alle categorieën

Selecteer jaren

Alle jaren